Intag av hö...

Medans mamma, pappa och alla andra tog in hö åt hästarna för hela året, så roade jag mig med att putsa på hästarna och fotografera min favorit-modell Discovery "Dennis" (e. Cortez), och alla andra fina fyrbenta med såklart! (Dennis förföljde mej 98% av tiden så han är svår att få närbilder på då han mest vill pussas och kramas. En riktig liten drömprins är han!)

                                               

Också lite övriga kort på katter, grann-araberna etc...

                    



Som några avslutande ord vill jag säga att jag är, för första gången på länge, väldigt nöjd. Men även något mer... Jag vill inte låta som någon gnällig 13-åring, men foto handlar inte bara om att trycka på en knapp. Speciellt inte med djur och natur. Djur är ju inte något man ger instruktioner till tex. "Posa vackert med ansiktet mot solen så jag får bra ljus!", utan det krävs en j*kla massa tålamod. För att få de kort jag lyckats med på Dennis så var jag ute i en hage full med broms, fästingar och flugor. Men värst var värmen. Men vad gör man inte för konsten? *wink*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0