Uteritt på Öland!

Vi åkte till Kollberggården för att rida på islands-hästar! Det var det absolut trevligaste dagen på resan. Var lite småskeptisk först eftersom vi var anmälda till en grupp med ridvana men när dom frågade runt verkade det som att vissa inte alls hade någon ridvana. Men det visade sig att hela gruppen var på för lite fart och bus! Det är alltid roligare med tuffare "nybörjare" som har okej hästvana än folk som skryter om hur mycket dom ridit och sedan inte ens klarar galopp i naturen. (Haha, jag var lite skraj när jag insåg vilken pigg häst jag egentligen hade. I början skulle han bara käka och vara en liten knubbis men sedan kom han igång! En liten drömprins var han faktiskt)

Alla hästarna på korten tillhör Kollbergggården och om det, mot förmodan, finns något kort som dom vill använda så är det fritt fram! Tackar för en trevlig ridtur med roliga ledare och mysiga charmtroll till hästar!

(Hästarna ville hellre kela än posa, men vad hade jag väntat mej?)

        

Bjuder på kortet med mej och mamma, ingen av oss är van med så små hästar med stora personligheter...
(Jag på Goliat och mamma på Thókki tror jag den hette...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0