Intet nytt i Sandviken... Inte mycket iallafall.

     

Eftersom jag har sommarlov blir det inte mycket uppdaterat än...
Inget jobb, inga ridlektioner och Diva är på bete. Lägger upp 2 kort på henne mest för att hon är en sådan söting. Även för att min pojkvän var här, och vi var på Hööks och köpte ett fint dressyrschabrak åt min mamma och hennes blivande dressyr-stjärna. Köpte även ett svart schabrak till Melwin som jag kan ha när jag rider honom på lektion och förhoppningsvis på clear-round. *Nervös* Vet inte om jag vågar ställa upp...

Men men, imorgon så åker Solbritt på betäckning så hon ska få en ny bebbe. Ägarna vill jättegärna ha en ny trav-raket och ett föl, så om 11 månader så hoppas vi att det kommer en liten turbo-bebis till världen!
(Vi minns ändå Solveig *stor kram*)

Nu ska jag försvinna mysteriskt och spela lite tv-spel tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0